SIP Trunk, de VoIP telefoonlijn op eigen centrale of Microsoft Teams.

Beschikt je klant over een eigen IP-telefooncentrale of Microsoft Teams en wil je die koppelen aan je eigen VoIP diensten? Dat kan! Zo’n verbinding noemen we een SIP trunk. Hierdoor kan je klant bellen met zijn eigen telefoon centrale of via Teams. Als je klant meerdere vestigingen heeft, koppel je deze met een VoIP Trunk eenvoudig aan elkaar. Omdat alle vestigingen zich dankzij deze koppeling dan in één telefonienetwerk bevinden, gelden alle telefoongesprekken tussen verschillende vestigingen vervolgens als interne gesprekken.
De voordelen van een SIP Trunk
De voordelen van een SIP Trunk
SIP Trunk met hoogste betrouwbaarheid
De meeste moderne telefooncentrales kunnen worden voorzien van een SIP-trunk. Door een SIP Trunk in de huidige telefooncentrale te plaatsen belt je klant stukken goedkoper. Of je klant nu een Gigaset, Avaya, Mitel, Cisco of Yeastar heeft: ze werken allemaal via jouw eigen SIP Trunk. Onze trunks zijn verdeeld over drie data centers in Europa. Dit zorgt voor de hoogste betrouwbaarheid en zekerheid.
Om bel fraude via internet te voorkomen maken we gebruik van beveiliging instellingen op de trunk van de klant;
- Intrusion Detection Systeem (IDS)
- Maximale gespreksduur
- Maximaal gelijktijdig uitgaande gesprekken
- IP restricties
- Bestemmingsblokkade