3CX pbx- Uw zakelijke telefonie centrale

3CX uw communicatie systeem voor:

- Telefonie: webclient en mobiele apps voor werken op afstand
- Video: Inbegrepen in uw systeem, geen add-ons nodig
- Live Chat: Praat met uw klanten in realtime via uw website of WhatsApp!
- Sms: laat uw klanten direct met u communiceren
- Integraties: CRM’s en Microsoft 365
- Lage kosten: bespaar op uw telefoonrekeningen, add-ons en hardware
- Flexibel: behoud je nummers, kies je telefoons en je provider
- Veilig: 3CX bevat geavanceerde beveiligingsfuncties
- Installeer overal: Hosted of on-premise, MiniPC, Hyper-V, VMware of KVM!
- Ondersteund door de leverancier, ondersteund door ons
- 600.000+ klanten wereldwijd
Klik hier om vandaag nog een volledig uitgerust 3CX-systeem uit te proberen!
Ons team geeft u graag een korte demo en beantwoordt al uw vragen!
3CX-apps en -functies
Met 3CX kunt u uw toestel overal mee naartoe nemen. Met apps voor Android, iOS, webbrowsers en Windows blijf je gegarandeerd altijd en overal op de hoogte. Bovendien kunnen klanten u direct vanaf uw website bereiken met de 3CX Live Chat en WhatsApp-integratie.
3CX-apps voor Android- en iOS-apparaten
- Overal bellen en gebeld worden
- Videovergaderen
- Instant Messaging en Chat
- WhatsApp-berichten beantwoorden
- Conferentiegesprekken
- Gratis VoIP-gesprekken met je smartphone
- Versleuteld en veilig


Gebruiksvriendelijke webclient / desktop-apps
- Werk overal – multifunctionele web-app met inclusieve UC-functies
- Bel vanuit uw browser, bedien uw IP-telefoon of smartphone
- Beantwoord vragen van klanten via livechat, WhatsApp en sms vanuit één interface
- Videoconferenties met één klik op de knop
- Native Desktop-app voor oproepen
- Start oproepen rechtstreeks vanuit uw CRM
- Ik integreer naadloos met Microsoft 365
- Bekijk de status van je collega’s
3CX Live Chat : Klantcommunicatie op een hoger niveau
- Chat met uw klanten op uw website
- Chatwachtrijen maken
- Antwoord vanuit uw webclient of 3CX App
- Chats overzetten naar andere teamleden
- Verhef een chat met een klik tot een oproep of een video
- Chatrapportage beschikbaar
- Chat-bewakingsfunctie voor managers!


WhatsApp-integratie
- Beheer WhatsApp-berichten rechtstreeks vanaf één platform
- Berichten worden gelogd om ervoor te zorgen dat geen enkele reactie in strijd is met het bedrijfsbeleid
- Medewerkers hoeven hun persoonlijke WhatsApp-nummers niet af te geven
- Chatgesprekken worden centraal gelogd
- WhatsApp-berichten kunnen naar een wachtrij van agenten worden gestuurd om de lading te delen
Zakelijke sms / mms verzenden en ontvangen
- Stuur SMS / MMS naar uw klanten
- Stuur sms naar meerdere agenten zodat er geen bericht onbeantwoord blijft
- Houd persoonlijke mobiele nummers privé
Geïntegreerde videoconferenties
- Gratis voor maximaal 2 50 deelnemers
- Initiëren met een enkele klik
- Inbellen via videoconferentie
- Creëer als een conferentie of een webinar
- Hulp op afstand voor snelle en eenvoudige probleemoplossing
- Pre-upload PDF’s vóór vergaderingen
- Inclusief een whiteboard
- Deel je scherm
- Polling-tool
- Neem je video’s op
- Inclusief chat


Het 3CX Call & Contact Center
Met 3CX krijgt u geavanceerde callcenterfuncties. Verhoog uw klantenservice, verkoop, verhoog de productiviteit en bied ondersteuning met de contactcentertechnologie van 3CX .
- Schakelbord en wandbord
- Callcenterrapportage – gebruikersactiviteit, teamwachtrij, SLA en meer!
- Wachtrijstrategieën en realtime statistieken – round robin, jagen met drieën en meer
- Oproep- en chatbewaking beschikbaar voor managers
- Integratie met Microsoft 365
- CRM-integratie met populaire CRM’s – Salesforce, Freshdesk en meer
- 3CX CRM API om uw eigen CRM-integratie te ontwikkelen
- Oproepopnames
- Hotdesking
- Creëer uw eigen gespreksstromen met 3CX CFD
Slash-kosten
Met 3CX worden uw lopende telcokosten aanzienlijk verlaagd.
- Verlaag uw telefoonrekening tot 80%
- Licenties op basis van het aantal gelijktijdige oproepen en niet op toestelnummers
- Gratis interoffice-gesprekken en filiaalgesprekken voeren
- Gratis bellen naar externe medewerkers met webclient en iOS / Android-apps
- Gebruik prominente SIP-trunks om de kosten voor uitgaande gesprekken te verlagen
- Elimineer telefoonrekeningen met 800 nummers met WebRTC-integratie
- Gebruik internationale DID’s & IP-telefonie zodat klanten tegen concurrerende tarieven kunnen inbellen

Beveiliging en back-up
Als het gaat om VoIP-beveiliging, zet 3CX de standaard. De ingebouwde beveiligingsfuncties van 3CX zijn exclusief ontwikkeld om uw PBX-systeem te beschermen tegen aanvallen.
- Verbeterde beveiligde webserverconfiguratie
- Automatische detectie en blacklisting van SIP-aanvaltools
- Wereldwijde IP-blokkeringslijst automatisch bijgewerkt voor deelnemende PBX’s
- Verkeer naar 3CX-apps wordt versleuteld via de 3CX-tunnel
- Spraakverkeer wordt versleuteld via SRTP
- Automatisch genereren en beheren van SSL-certificaten
- Qualys labs A+ rating en Immunilabs A Rating
- Automatische failover voor directe back-up
- Versleuteling tussen browser en website verzekerd via HTTPS
- Beperk de toegang tot de 3CX-beheerconsole op basis van IP
Oproepstroomontwerper
Door gebruik te maken van 3CX’s Call Flow Designer kunt u inkomende oproepen effectief, efficiënt en veel sneller afhandelen. Hier zijn slechts enkele voorbeelden van hoe 3CX uw klantenservice kan verbeteren:
- Oproeproutering op basis van klantauthenticatie
- Automatische uitgaande kiezer
- Terugbelplanner
- Creditcardverificatie
- Telefonische bestellingen
- Enquêtes
- Geautomatiseerde tekst naar spraak en spraak naar tekst in 120 talen


CRM-integratie
3CX CRM-integratie kan de klanttevredenheid verbeteren, de productiviteit van het personeel verhogen en u tijd besparen. Het ondersteunt alle belangrijke CRM’s, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics, Hubspot en meer!
Zo kan het je helpen:
- Oproepjournaal
- Creëert een nieuw klantrecord voor nieuwe nummers
- Bespaart agenten tijd bij het zoeken
- Chatlogboeken bij gebruik van 3CX Live Chat
- Oproepregistratie in uw CRM-records – zelfs bij gebruik van 3CX-apps!
Hotel PBX
Met de hotelmodule van 3CX kunt u hoogwaardige service bieden, minus de kosten. De Hotel Module is geoptimaliseerd voor interne en gastcommunicatie met functies zoals:
- In- en uitchecken van gasten
- Stelt de extensie in die overeenkomt met de naam van de gast
- Facturering van externe gesprekken
- Wekgesprekken plannen
- Blokkeren van externe gesprekken in lege kamers
