Dstny UCaaS.

Als IT Leverancier wil je jouw klanten een telefonie oplossing bieden die indruk maakt.

Dstny UCaaS is meer dan alleen telefonie. UCaaS brengt vaste nummers op @Work mobiel, koppelt je CRM en Microsoft Teams.

Stuur een SMS, of integreer met Facebook, Twitter of je website. Krijg rapportages via analytics en dat alles samen in één dashboard.

Overal, altijd en op elk toestel beschikbaar met Dstny UCaaS.

Het unieke Dstny UCaaS communicatieplatform wordt al sinds 2006 ontwikkeld (Telepo) en bevat alle mogelijke telefonie toepassingen waar bedrijven en organisaties behoefte aan hebben. Van gewoon bellen met een vast toestel, via Microsoft Teams of Odido @Work mobiel. Dstny UCaaS werkt met vaste toestellen, handsets, softphones en iPhone/Android en heeft voor iedere gebruiker meerwaarde, van standaard gebruiker en receptioniste tot callcenter agent.

DSTNY UCAAS IS JOUW

Service Management Portal

De Service Management Portal (SMP) geeft Cloud Distributie partners op verschillende lagen uitgebreide beheermogelijkheden. In de SMP kunnen zelfs complexe behoeften eenvoudig en snel ingevuld worden voor klanten.

Ontdek de kracht van het

Dstny UCaaS platform

Kies zelf waar mee te bellen

ConnectMe

ConnectMe is ons webgebaseerde communicatieplatform, ontworpen om de werkdag voor elke gebruiker gemakkelijk te maken. Maak op een gebruiksvriendelijke en leuke manier contact met collega’s, klanten en partners, rechtstreeks in uw browser. Omdat het webgebaseerd is, is er geen installatie nodig en zorg je ervoor dat de gebruiker altijd met de nieuwste versie werkt.

Applicatie voor de mobiele telefoon

De mobiele telefoon wordt steeds belangrijker, zowel in ons privéleven als op het werk. Met de mobiele app van Dstny krijg je echte mobiliteit zonder in te boeten aan kwaliteit. Onze app bevat ons volledige Zakelijke Telefoonsysteem en geeft je alle functies die je nodig hebt om de hele dag verbonden te blijven, waar je ook bent.

@work vast op mobiel

FMC via het Odido @work portfolio geeft u de connectiviteit die nodig is om uw werknemers echte mobiliteit te bieden. Zonder dit zouden uw vaste nummer en uw mobiele nummer twee stand-alone verbindingen zijn. Mensen die naar je mobiele telefoon bellen, zullen niet weten dat je misschien bezig bent met een ander gesprek op je vaste nummer, of andersom. Met FMC kunt u zowel een mobiel nummer als een vast nummer tegelijk op de centrale aansluiten. Ze zullen allebei overgaan, ongeacht welk nummer werd gebeld, en beiden zullen weten wat uw werkelijke lijnstatus en aanwezigheid is.

Microsoft Teams

Onze Teams-integratieservice is direct beschikbaar in de native Teams-omgeving van de eindgebruiker. Deze service zorgt voor eenvoudig beheer met betrekking tot algemene instellingen, zoals nummerherkenning, in- en uitloggen bij groepen, terwijl tegelijkertijd de aanwezigheid tussen de mobiele app/softphone en teams wordt gesynchroniseerd.

  • Synchronisatie van beschikbaarheid, voicemail beheer en aanpassen van uitgaand nummer.
  • In- & uitloggen uit het callcenter (ACD), ACD supervisor mogelijkheden en inzage in statistieken.
  • Bellen via ‘native’ MS teams applicatie d.m.v. de uitgebreide centrale functionaliteiten van Dstny UCaaS.

Softphone

Verander uw computer in een telefoon met onze telefoniesoftware, onze Softphone. Met onze Softphone maakt u van uw computer een telefoon met geweldige geluidskwaliteit en kunt u rechtstreeks via internet bellen. Stabiel, betrouwbaar en altijd veilig.

IP Bureautelefoons

Of het nu gaat om een ​​vaste vaste telefoon of een IP-telefoon die is aangesloten op internet, ons systeem kan u de belfunctionaliteit bieden die u nodig heeft. En met ons Alliance Program is ons systeem compatibel met de sterkste spelers op de hardwaremarkt zoals Mitel, Poly, SNOM, Epos en Yealink.

Integreer jouw CRM of ERP met je telefonie-omgeving

Door gebruik te maken van het door Dstny ontwikkelde innovatieve platform kunnen wij jouw CRM- of ERP-software (afhankelijk van het pakket) naadloos koppelen met de Dstny UCaaS telefonieomgeving. Met deze integratiemogelijkheden worden bijvoorbeeld bij binnenkomende gesprekken direct de juiste naam, nummers en klantgegevens getoond vanuit je CRM- of ERP-pakket. Met deze functionaliteit kan je gepersonaliseerd de telefoon opnemen en is het zoeken naar de juiste klantgegevens verleden tijd. Klanttevredenheid neemt aanzienlijk toe zonder extra inspanning! Benieuwd naar welke CRM- of ERP-pakketten wij kunnen integreren?

VoipCube CRM intergratie

Analytics, wat is er nu aan de hand?

Hoe presteert het bedrijf op dit moment? Hoeveel klanten wachten in de wachtrijen? Hoeveel oproepen worden er gemist? Hoeveel agenten zijn ingelogd en beschikbaar? Het is informatie zoals deze die bedrijven echt kan helpen hun klantervaring en efficiëntie te verbeteren en uit te blinken. Met dashboards, die realtime data tonen, is dit eenvoudig te overzien en te beheren. Met onze diensten kun je zelfs dashboards extern delen of weergeven via een Chromecast.

Wil jij ook Dstny UCaaS leveren aan je klanten?

Terug naar diensten overzicht

of lees meer over onze overige telefonie-oplossingen

Xelion Hosted
telefonie

3CX Hosted
telefonie

Vast Mobiel
telefonie